"Tengok Video Ini... Saya Jujur.. Lepas Ibu Saya Melihat Video Dan Gambar Bogel Bersama Idries Khan Dia Berasa Sangat Sedih Dan Dia Mengatakan Bahawa . . . "

Tidak mahu isu gambar bogel yang didakwa adalah dirinya terus berpanjangan, Atikah Suhaimehari ini melalui satu majlis pratonton filem menafikan sekerasnya tuduhan itu. Malah katanya lagi, beliau sendiri tidak melihat langsung gambar bogel terbabit yang turut dikaitkan dengan seorang lagi pelakon lelaki, Idris Khan juga berada di dalam gambar bogel yang telah tersebar itu.

“Itu bukan saya. Saya langsung tidak tengok gambar berkenaan. Hanya ibu saya yang melihat gambar itu. Dia juga menasihatkan saya supaya bersabar. Saya tidak boleh bercakap banyak, semuanya akan diuruskan oleh syarikat pengurusan termasuk mencari dalang di sebalik penyebaran gambar itu serta membuat laporan polis,” katanya kepada Berita Harian Online.
Kontroversi ini bukanlah kali pertama berlaku kepada Atikah, tahun lalu juga isu sama turut melanda pelakon ini apabila dirinya didakwa mempunyai video lucah bersama dua pelakon lelaki, Idris Khan dan Ammar Alfian. Bagaimanapun semua pelakon terbabit menafikan tuduhan berkenaan dan meminta bukti kesahihan bagi mengesahkan kejadian itu berlaku.
Namun kali ini pula berbeza sedikit, sehari sebelum umat Islam bakal menyambut perayaan Aidiladha, sekeping gambar bogel menunjukkan wajah seakan Atikah dan Idris sedang berpelukan tersebar meluas di media sosial. Tanpa cepat melatah untuk kontroversi kali kedua, masing-masing memilih untuk mendiamkan diri dan tidak memberikan sebarang komen mengenainya isu itu

KLIK LIKE JIKA ANDA RASA PERKONGSIAN INI SANGAT BERGUNA

Post a Comment

emo-but-icon

Tips Menarik

Artikel Panas

wau

Popular

Arkib

item