Subahanallah!! Melampau!! Tindakan Seorang Guru Lelaki Bersama Pelajarnya Berjaya Dirakamkan Oleh Pelajar Lain!! Memalukan!! Harap Pagar Pagar Makan Padi!! Tengok Apa Mereka Buat Dihujung Video!!

Kalau nafsu dah mengatasi akal fikiran, maka terjadilah perangai-perangai pelik yang tak terjangkau dek akal normal manusia seperti ini.
Sebuah video yang menunjukkan dua “lelaki” sedang asyik melayan nafsu songsang mereka telah tersebar di laman sosial. Video yang telah di muat naik oleh sebuah page komuniti (Malaysia) telah menjadi viral dan ditonton sebanyak 10,032 pengguna Facebook.
Lelaki yang di percayai guru dan pelajar sekolah menengah di sebuah sekolah di Tawau ini di katakan terlalu ghairah dengan nafsu songsang mereka sehingga sengaja merakam logo sekolah pada pakaian pasangannya.
Rakaman video yang menjijikan itu dikecam oleh netizen dan mahu pihak PDRM dan Kementerian Pendidikan Malaysia mengambil tindakan terhadap dua lelaki tersebut.
Gejala seperti ini dikalangan remaja semakin membimbangkan. Pihak berwajib perlu mengambil tindakan yang tegas terhadap golongan sebegini agar tidak menjadi lebih teruk. Ibu bapa juga dinasihatkan agar memantau aktiviti anak mereka.
Video Player



KLIK LIKE JIKA ANDA RASA PERKONGSIAN INI SANGAT BERGUNA

Post a Comment

emo-but-icon

Tips Menarik

Artikel Panas

wau

Popular

Arkib

item