"Mayat Wanita Itu Terlalu Comel Dan Cantik Membuatkan Nafsu Saya Bergelora Untuk Tiduri Mayat Itu.. Semasa Saya Membuka Kain Itu.. Saya Lihat Mukanya Seolah-olah Meronta.. Dan Apa Yg Berlaku Selepas Itu . . ."

Di suatu hari Saidina Umar Al-Khattab menghadap Rasulullah SA W sambil menangis, jadi bertanyalah Rasulullah SA W "Wahai Umarapakah yang membuatkan engkau menangis?" Jawab Umar "Ya Rasulullah, ada seorang di muka pintu ini yang yang sudah membakar hatiku." Berkata Rasulullah "Ya Umarbawalahdia masuk." Lalu Umar membawa pemuda yang tengah menangis itu masuk.

Bertanya Rasulullah SA W "Apakah yang sudah engkau kerjakan sehingga engkau menangis?" Pemuda itu menjawab "Wahai Rasulullah, saya telah lakukan dosa yang besar! Saya sangat takut pada Allah SW T yang sangat murka kepadaku.Bertanya Rasulullah SA, W "Apakah anda mempersekutukan Allah? "Jawab pemuda itu" Tak Ya Rasulullah. "Bertanya Rasulullah lagi" Adakah anda membunuh jiwa yang anda tiada hak membunuhnya? "Jawab pemuda itu" Tak Ya Rasulullah. "


Klik Sini Untuk terus Baca . . . .




KLIK LIKE JIKA ANDA RASA PERKONGSIAN INI SANGAT BERGUNA

Post a Comment

emo-but-icon

Tips Menarik

Artikel Panas

wau

Popular

Arkib

item